måndag 2 september 2013

Solen skiner. Det är väl bra det då.

Försökte övertala maken i förrgår: "Jag inser att jag har haft allt det roliga för mig själv i flera månader. Nu ska jag sluta vara så självisk. Varsågod, du kan få resten. Slutklämmen. De sista veckorna och förlossningen. All yours. Stafettpinnen är din." 

Men han verkar inte ha nappat på erbjudandet för här sitter jag fortfarande med en mage i storleksklass med en liten ö i Söderhavet och noll energi.  

Men vädret är fint. Alltid nåt.


6 kommentarer:

  1. Haha :) Kämpa på, du är snart i mål!
    Jag vet inte hur din man är... Men jag tar hellre graviditeten själv, med ALLT det innebär, än lyssnar på hans barnsliga gnäll för minsta lilka ;) Han har själv funderat på hur han skulle klara en graviditet (inget vi vill veta)!
    OCH bra ide det där med sugröret och vällingen! Det ska provas! Jag dricker också ofta välling själv, något jag irriterat påpekade till en av stora killens kompisar som var tvungen att förfasasig över att min son dricker välling och sa att hennes son hade kommenterat att "V dricker välling fast han har tänder", ja tänk vad konstigt va sa jag, det är inget fel på mina tänder heller, och jag dricker också välling! Fy vad trött jag blir på "lägga sig i andras vanor" föräldrar!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. <3 Snaaaaaaaaaaaaart är det över! Då har du din lille guldklimp!

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Tycker det var taskigt av honom. Du erbjöd ju så snällt...
    Nåja, nu tar vi slutklämmen då!
    KÄMPA PÅ!!!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tack för peppen! Jag kompenserar min insats med att äta choklad varje dag och inte bjuda Tobias.

    SvaraRadera