fredag 2 september 2011

Namnar för fulla muggar

namnat
Var inte helt begeistrad i att märka alla plagg med broderade namnlappar. Hittade det här alternativet som alla med förskolebarn säkert redan kände till. Men inte jag så jag blev glad över upptäckten!

Det är en plastfilm som smälter på plagget och inte skaver det minste. Gick finemang på kalsonger och strumpor som brukar vara kinkigast. På riktigt grova ullsockor var det svårare, även om det gick det med.

Markmaster har 10 års garanti på sina produkter. Proffsig service, snabb leverans och enkelt att ladda upp egen design. 50% på hela sortimentet september ut med rabattkod 50S i Sverige och 50N i Norge. Ett litet kuvert med hundratals namnlappar 3 dagar senare.

Jag är supernöjd. Det tog några försök att hitta rätt värmenivå men sen gick jag loss. Insidan av kepsar, gummistövlar och läderskor var som synes inget problem.

PS. Jag har provat dem och gillat dem. De vet inte om att jag skrivit detta och jag får ingen ersättning. Om någon undrade.

6 kommentarer:

  1. Kanske bra att vara lite förutseende och beställa på en gång!

    SvaraRadera
  2. Ja, gör det, saker försvinner ju även på öppna förskolor, BVC, i barntillsynen osv. Jag tror du blir nöjd!

    SvaraRadera
  3. nej då A-L jag är inte det minsta bitter över alla timmar jag sytt i lappar. beställde till julius när det begav sig och då fanns inte detta fina påfund. jag får snällt sitta och sy fast broderade lappar med texten "glömt av förnes" och så telefonnummer. jag har hur MÅNGA som helst kvar. vi får helt enkelt byta telefonnummer så jag kan beställa nya.

    SvaraRadera
  4. Hahahaha för formuleringen! Men du alltså, satsa 39 spänn på 100 stycken små strykisar.

    SvaraRadera
  5. Det är inte bara små barn som behöver lappar. Jag namnar också för fullt :-(

    SvaraRadera
  6. Det är inget att vara ledsen för, det är ju så roligt att namna! Kom hit så ska jag namna grejerna åt dig :)

    SvaraRadera