lördag 20 augusti 2011

Surftips

surf


Mat & Hem
Jag gillar läder. Smythson får mig att dregla.
Snäppet vassare än Pottery Barn är Horchow & Restoration Hardware.
Snäppet vassare än Williams Sonoma är Sur La Table.
Videoinstruktion för att skära upp en hel tillagad kyckling.

Tidsfördriv
Kolla in The Museum of Me hos Intel.
Victoria & Daniel som knubbiga pappersdockor av Lotta Bruhn.
Åh vad jag gillar att spela kubb. Gör ett eget vettja.

Tidseffektivt
Presentkorttorget har jag testat och det var helt suveränt. Smidigt.
Mobila presentkort har jag inte testat, men verkar också smart för oss som befinner sig på distans.

Hemlängtan
Promenadförslag i Stockholm hos Slottsträdgårdsmästaren.
Roligt från Stockholm hos bloggen Stockholmsbild.

1 kommentar:

  1. Sist jeg var i London gikk jeg i over en time og "dreglade" i butikken på New Bond Street. Utrolig vakkert -- og utrolige priser, men SÅ herlig å ta på, lunkte på og se på! Love that store!

    SvaraRadera