onsdag 25 september 2013

Plötsligt så händer det!

File:WeirdTalesv36n1pg045 Clover 3.png

En riktigt bra dag! Illamåendet i schack, foglossningarna och ledvärken bara en mild irritation, inga vansinniga förvärkar, svullnaden har minskat, inga karatesparkar i revbenen, ingen kanonkula i skrevet, ingen trött rygg, inget känselbortfall eller ilsmärta i vänster ben, inga eldsmärtor i ... ja, nä, nu ska vi inte bli för detaljerade.

Igår sa jag till Tobias att det minsann inte var roligt längre. Jag mådde så illa och hade så vansinnigt ont varje gång jag rörde mig lite. Men idag! Vilken dag! Jag minns hur det är att orka torka av ett köksbord OCH ställa undan frukostflingorna utan sittpaus emellan! Det finns hopp om liv igen efter att bebisen är ute! I'm BACK!

Så nu undrar ni vad jag vad jag gör idag, eller hur?

Ingenting.

Jo, jag ska duscha. Men annars, ingenting.
En dag man mår bra kan man ju inte kasta bort på en tvätthög!

Hej hopp från solstolen på balkongen!

4 kommentarer:

  1. Fast du borde nog ha köpt en lott, med den turen. Grattis i alla fall till storvinsten. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh! Det borde jag ha gjort faktiskt. När jag nu hade lyckan med mig och allt. Kram.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt, tid att ladda, vila och njut!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Helt rätt – bara att njuta ☺

    SvaraRadera