fredag 9 september 2011

Gästbloggare numero uno

Det här tycker jag är roligt! Gästinlägg! Först ut med ett tips på temat Ordning & Reda är Evelina (som bytt blogg till Evelinas bubblor).

"I familjen W har vi i många år haft en tradition av att få en ny kalender i julklapp. Dessa kalendrar har funkat nästan som en dagbok ibland. Har älskat det som sätt att ha ordning på sitt liv.

Men på senaste har jag inte känt att det har funkat och har velat använda telefonen (ifåune) istället. Av någon anledning har det inte funkat.

Min kära man gav mig lösningen: ladda ner appen weekcalendar. Nu är jag "on top of things" igen.

Vad gäller ordning och reda hemma kör jag nu med världens bästa quickfix: Gå hemifrån! Alla vinner på det. Jag slipper städa och kan låtsas som att stöket inte finns, barnen får frisk luft och det blir ju faktiskt inte värre!"



Appen hittar ni för övrigt i Apple store här
En frizon utomhus får ni hitta själva!

1 kommentar:

  1. Fler fantastiska app-tips hittar ni på www.gadgette.se/skatter-i-appdjungeln

    SvaraRadera