torsdag 8 september 2011

Enhetlig förvaring

Behövde förvaring till Oscars rum förra hösten. Budget lika med noll så fick använda det som fanns hemma: en ärvd papplåda och IKEA tyg.
tyglåda
Om det fanns ett svenskt idiom som motsvarade "quick and dirty" så hade det varit mitt mellannamn. Jag vill hellre ha det fort färdigt, än perfekt men oavslutat. Fort och perfekt har inte visat sig vara min starka sida hittills. Den ambitiöse hade fodrat lådorna och gjort snygga avslut. Jag sydde bara ihop sidorna och klistrade fast tygkanterna på insidan.

lådan

För tjusigare alternativ och mer ambition (Elinor?) kika på JCarolines tygkorgar, Vlijtigs tygkorgar, eller Martha Stewarts repkorgar.

5 kommentarer:

  1. Den blev ju jättesnygg!! Vad menar du med inte perfekt? Hur snyggt som helst.

    SvaraRadera
  2. erm, du har inte sett den taffliga insidan....

    SvaraRadera
  3. Du har ju SYTT sidorna!! Det hade jag aldrig orkat (jag hade fuskat och tagit lim istället). AL, du ingår numera i den ambitiösa skara!

    SvaraRadera
  4. Super duper snyggt!
    Håll huvudet högtoch var stålt.
    Kram

    SvaraRadera