fredag 5 augusti 2011

Band of brothers


I kväll anländer makens två Bröderna Brothers för sin årliga date. En av dem har föreslog bestigning av bergstopp, en annan föreslog bio. Själv röstar jag för en båt och fisketur ute vid Reinøya. Det tror jag att den här lilla familjen måste hinna med innan höststormarna, för verkar så hääärligt.

Samtidigt som de planerar sina frivoliteter ägnar jag mig åt att tredubbla recepten inför helgen... genen för modesta aptiter gick inte i arv i den sidan av familjen. Inte i min sida av familjen heller om någon nu trodde det.

3 kommentarer:

  1. Kino?... næ........ Du må få dem til å oppleve Nordnorge sammen!!! :)

    SvaraRadera
  2. Övergöd icke min make, han har visst genen!
    Say hi and have fun.

    SvaraRadera
  3. @Lotta: Han har vært veldig flinki det siste..!

    SvaraRadera